Characters

Current Characters

Name

Alamandans

Info The Alamandans are hedonists from a paradise planet with terrifying technological superiority.  They are also extremely friendly, patient, and helpful, willing to do nice things and help fulfill dreams, so long as you don't do anything stupid, like try to invade or exploit their kindness.

They just require one thing in return: Make pornography for them on their homeworld.

They are the universe's first and best space pornographers, and tend to favor either romantic porn or silly porn.  And they're always looking for new talent.

Addventure


Character List

You must log in to add characters

SuperStories Wall


JimmyKasche - 7/21/2017 2:39 AM
I've been a bit busy in real life... which is why my chapters kinda stalled... when I finally got time to write... I got sick and my brain doesn't wanna focus :P
Gorel - 7/20/2017 10:56 PM
Actually let me know if there's another story you want me to add or continue... Got so many ;)
Gorel - 7/20/2017 10:54 PM
Well I'll try to post She-Hulk; Going Native some time this weekend. Unless anyone else would like to.
colleem - 7/20/2017 1:30 PM
for me it is the bored thing. Most of the Stories are only a few sentence long and not very deep in charakter.
Gorel - 7/20/2017 1:10 PM
A combination of the 3 really.
Danknoodle420 - 7/20/2017 10:47 AM
Also have you seen any other members around? Seems like they kinda dissapear for some reason. I don't know if they're off to work, got bored of writing, or I'm just completely wrong and you guys are working your butts off.
Danknoodle420 - 7/20/2017 10:44 AM
Yeah sure! I don't write that much but I'll keep it in mind. Also excuse my laziness haha. Ha... I need to stop being so lazy. It's really turning into a problem now.
Cal512 - 7/19/2017 3:27 PM
Now that we are on the subject of constructive criticism... Darknoodle, can you please try to space out your chapters? The wall of text makes it hard to read.
Danknoodle420 - 7/18/2017 10:52 PM
Ruleradvent, could you perhaps use more comas instead of ....? Some places in your chapter doesn't really need that much buildup. Other than that, you're getting there.
extreme1 - 7/17/2017 11:50 AM
The site when down when I was adding tags for the newest Corruptor chapter last night, but I got it posted today...maybe I should have taken the hint, lol.



You must be a member to post to the wall